Komplet økonomifunktion
Vi slår os som en meget fleksibel løsning - så derfor er det selvfølgelig også muligt at kombinere vores ydelser på tværs. Det er her hvor konceptet rigtigt begynder at give mening for vores kunder - nemlig hvor kunderne kun betaler for den kapacitet de har behov for.
Prisstrukturen på vores kombi-løsning, er derfor differentieret alt efter hvor meget eller lidt du ønsker at trække på hver ydelse.
Når I outsourcer jeres økonomifunktion, får I adgang til specialiseret viden og ekspertise, som I måske ikke har internt. Det sikrer, at regnskaberne bliver håndteret af fagfolk med dybdegående forståelse for lovgivning og bedste praksis inden for regnskab og finans.
At outsource en økonomifunktion kan være en smart beslutning for mange virksomheder, da det tilbyder en række fordele, der kan forbedre både effektiviteten og kvaliteten af økonomistyringen, derudover vil en outsourcing af økonomifunktionen være omkostningsbesparende i og med at I undgår de faste omkostninger der er forbundet med ansatte såsom kurser, sygdom og andre sociale omkostninger. Det vil derfor være en bedre økonomisk løsning, især for mindre virksomheder, som ikke har brug for en fuldtidsøkonomifunktion. Samtidig kan man sikre sig, at man kun betaler for de tjenester, der rent faktisk bruges.
Desuden giver outsourcing jer mulighed for at fokusere på jeres kerneforretning, mens I overlader de tidskrævende og komplekse opgaver til os. Dette vil føre til en mere strømlinet drift og en bedre udnyttelse af ressourcerne, da I kan koncentrere sig om strategiske opgaver, der driver væksten.
Endelig vil en outsourcing også føre til bedre risikostyring og overholdelse af regler, da vi som professionelle leverandører ofte har systemer og procedurer på plads, der sikrer, at virksomheden overholder gældende lovgivning og standarder.
Alt i alt vil outsourcing af økonomifunktionen formentligt være et strategisk valg, der skaber både værdi og vækst for jeres virksomhed.

Hvad kan vi?
En kombination af alle øvrige services således synergierne virkeligt kommer i spil - nedenstående er blot et eksempel, vi skræddersyer selvfølge løsningen til dit setup.
Komplet økonomifunktion
-
Vi gennemgår jeres nuværende økonomi setup samt arbejdsgange kommer b.la. med implementeringsforslag til Fintech løsninger
-
Daglig bogføring inkl. momsindberetninger
-
Lønkørsel
-
Implementering af nye FinTech værktøjer
-
Udarbejdelse af budget i samspil med ledelsen i efteråret
-
Afstemning af balancen for måneden
-
Månedsrapportering hver måned (senest d. 20)
-
Likviditetsforecast 2 år frem med månedlig opfølgning
-
Vi gennemgang rapporteringen internt og sparre omkring den inden fremsendelse og præsenterer den for jer online med vores observationer på vores månedlige økonomimøde.
-
Gennemgang af (reviderede) salgstal for måneden på vores månedlige økonomimøde.
-
Forecast tilretning således vi allerede i juni ved hvad resultatet er i december.
-
Klargøring af materiale til revisor samt efterfølgende korrespondance
-
Gennemgang af årsrapport samt skattehæfte sammen med jer.
-
Indberetning af selvangivelse, udbytte mm. således I spare revisionsudgiften for den del.
Få et samlet tilbud eller en fast pris
Vi kontakter dig med henblik på et tilbud af administrationen af din økonomifunktion